gardeshgari

ساخت وبلاگ

صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسی و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند. 
رودخانه دانوب با 2820 کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسی و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور اروپا گذر کرده است که مرزهای مشترک زیادی با کشورهای همسایه خود دارد. اگر با تور صربستان همراه شوید به این امر پی ببرید که این کشور بسیار سر سبز، خوش آب و هوا و با پوشش گیاهی انبوه می باشد. 

gardeshgari...
ما را در سایت gardeshgari دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehrave mehraveazizi بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت: 19:25

بدروم یکی از شهرهای استان موغله در جنوب غربی شهر ترکیه است که در کنار ساحل دریای اژه از مراکز بسیار دیدنی و توریستی با معماری فوق العاده خاص به سبک مصری در کنار قلعه قدیمی قرار گرفته است. 
زمانی که در میان شهرهای ترکیه تور بدروم را انتخاب می کنید بسیاری از موارد در این شهر برایتان جذاب خواهد بود. شهری که با برنامه های شبانه و شب زنده داریهایش در سراسر ترکیه شهره است.شهر بدروم بر روی یک شبه جزیره به وجود آمده از ادغام بنا در شرق و غرب با قلعه بلند، خانه های سفید ردیف شده مابین دو بندر، گنبدها و کوچه های تنگ منتهی به دریا با کشتی های تفریحی که شهرت جهانی یافته اند. 

gardeshgari...
ما را در سایت gardeshgari دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehrave mehraveazizi بازدید : 272 تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت: 19:24

قبرس، که به دو بخش ترک نشین و یونانی نشین تقسیم ‌شده ،کشوری جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه می باشد و پایتخت آن نبکوزیا نام دارد. صنعـــت گردشگری، مهمترین منبع درآمد برای قبرس محسوب می شود.در ایران نیز سالیانه تور قبرس های متعددی برگزار میشود. قبرس دارای روزهای آفتابی و دمایی مطلوب است بطوری که در طول مدت سال، نور خورشید در این جزیره زیبا خودنمایی می کند و این بدین معنی است که قبرس همیشه در تمام فصول دارای تفریحات لذت بخشی اعم از : شنـــــا گرفته تا دیدن فستیوال های متفاوت را برای گردشگران مهیا می سازد که می تواند دلیلی بر پرمخاطب بودن قبرس باشد. 

gardeshgari...
ما را در سایت gardeshgari دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehrave mehraveazizi بازدید : 282 تاريخ : يکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت: 15:28

همراه شدن با تور سوچی و دیدن زیبایی های جادویی سوچی، یکی از زیباترین شهرهای روسیه، جذابیت خاصی برای گردشگران این شهر دارد. 
سوچی یک شهر گردشگری روسیه واقع در سرزمین کراسنودار در مرز غربی این کشور است. این شهر بر کرانه‌های دریای سیاه و در دامنه بلندی‌های پوشیده از برف رشته‌کوه قفقاز جای دارد. سوچی بزرگ با درازای ۱۴۵ کیلومتر، طولانی ترین شهر اروپا است. 

gardeshgari...
ما را در سایت gardeshgari دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehrave mehraveazizi بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت: 14:46

یکی از وسیع ترین استانهای ترکیه ، قونیه نام دارد. نام این شهر برای همه ما ایرانیان یادآور مولانا، شاعر بلندآوازه ایرانی است که مقبره اش در این قونیه قرار دارد.همین امر باعث شده بسیاری از گردشگران ایرانی تور قونیه را برای سفر به ترکیه انتخاب کنند. 
از نظر موقعیت جغرافیایی قونیه به شهر درویش های مرید مولوی نیز مشهور است که در منطقه آناتولی مرکزی ترکیه واقع شده است. 
از لحاظ شریط آب و هوایی که گردشگران تور قونیه باید بدانند این است کهاین شهر  در تابستان دارای آب و هوای گرم و خشک و در زمستان نيز آب وهوای بسيار سرد دارد.گرمترين ماه سال در قونیه ژانویه است. 
از دیدنی های این شهر که مسافران را برای تور قونیه ترغیب می کند می توان آرامگاه و موزه مولانا، تپه علاء الدین و موزه باستان شناسی، موزه آنتوگرافی، تربت و مسجد شمس تبریزی، مسجد سلطان سلیم، مسجد دارالفنون سلطان سلیم در قاره پینار و... را نام برد. 
gardeshgari...
ما را در سایت gardeshgari دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehrave mehraveazizi بازدید : 269 تاريخ : چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت: 14:52